Kedveseim!
Remélem, jól haladtok a füzet - és munkafüzetbeli munkákkal!! Sajnos, hozzám csak 3 ember tevékenysége jutott el, pedig közeledik a téma befejezése. Várom a füzetek képeit!
4. óra A befejezés= megoldás (írd a füzetbe)
Misi felkiáltásával ért véget a legutóbbi óra, kimondta, hogy nem akar többé debreceni diák lenni.
Ki menti ki ebből a szörnyű helyzetből?
Hogyan oldódik meg a reskontóügy?
Oldd meg a tk. 120. oldalán az 5. feladatot,írd le a füzetedbe azt is, meg válaszodat a kérdésekre!
A mf. 89. oldalán találsz feladatot, oldd meg, de ennek a képét nem kérem.
A füzeted oldalát (oldalait) képen küldd el nekem!
Kedden dolgozat lesz a regényről (nézd át a regény fogalmát, Móricz életrajzát, s a regényről leírtakat)! A hosszú hétvégére egy fogalmazás vár rátok. Ezek a jegyek fontosak az év végi értékeléshez! Hajrá!
Jó munkát!
Katinéni
2020. április 24., péntek
Matematika 2020.04.24. (115.óra) - András bá
2020.04.24. 115.óra
DOLGOZAT
(Háromszögek,négyszögek)
Minden lap tetején szerepeljen a neved!
Tollal és olvashatóan írjál!
Számozd a feladatokat!
A fénykép éles legyen és a feltöltéskor a talpán álljon!
----------------------------------------------------------------------------------
1.) Csoportosítsd a háromszögeket!
a) oldakai szerint
b) szögei szerint!
----------------------------------------------------------------------------------
2.) Milyen négyszög a trapéz?
3.) Milyen négyszög a paralelogramma?
4.) Milyen négyszög a deltoid?
5.) Milyen paralelogramma a téglalap?
6.) Milyen paralelogramma a rombusz?
7.) Milyen paralelogramma a négyzet?
---------------------------------------------------------------------------------
8.) Melyik sokszög területképlete?
( Vigyázz! Lehet, hogy nem csak egy sokszögé!!!)
---------------------------------------------------------------------------------
9.) Melyik háromszögnek vagy négyszögnek van .....
szimmetriatengelye? (Több is lehet!)
egy db :
kettő db :
három db :
négy db :
---------------------------------------------------------------------------------
10.) Számold ki ezen sokszög területét és kerületét!
a = 5cm b = 9cm e = 7cm f = 12cm
---------------------------------------------------------------------------------
11.) Számold ki ezen sokszög területét és kerületét!
a = 13cm b = 7cm c = 6cm m = 6cm
----------------------------------------------------------------------------------
Minden lap tetején szerepeljen a neved!
Tollal és olvashatóan írjál!
Számozd a feladatokat!
A fénykép éles legyen és a feltöltéskor a talpán álljon!
So wohnen wir
Kedves nyolcadikos!
A mai feladat, hogy ismételd át a "SO WOHNEN WIR" témakör legfontosabb szavait az alábbi tankockák segítségével!
Bútorok
Ház helyiségei és ITT és ITT
Névelők gyakorlása és ITT
Verseny a gép ellen.
A témakör legfontosabb mondatai németről magyarra ITT és ITT.
A mai feladat, hogy ismételd át a "SO WOHNEN WIR" témakör legfontosabb szavait az alábbi tankockák segítségével!
Bútorok
Ház helyiségei és ITT és ITT
Névelők gyakorlása és ITT
Verseny a gép ellen.
A témakör legfontosabb mondatai németről magyarra ITT és ITT.
Viel Spaß!
Matematika I (Négyszögek és tulajdonságaik)
Kedves Matekosok!
Tovább lépünk a háromszögekről a négyszögekre.
Az elnevezéseiket már ötödiktől kezdve tanulod. A négyszögek tulajdonságait a felvételizőknek át kellett ismételniük.
Úgy gondolom, hogy a 20. tétel mellé mindenki megkapta a négyszögek tulajdonságaira vonatkozó tételt.
Ha valaki nem kapta meg, ide újból felmásolom, illetve a tankönyvben is megtalálod. 114-116. oldalon. Ezeket tanulmányozd ismét, minél többet jegyezz meg belőlük.
Tovább lépünk a háromszögekről a négyszögekre.
Az elnevezéseiket már ötödiktől kezdve tanulod. A négyszögek tulajdonságait a felvételizőknek át kellett ismételniük.
Úgy gondolom, hogy a 20. tétel mellé mindenki megkapta a négyszögek tulajdonságaira vonatkozó tételt.
Ha valaki nem kapta meg, ide újból felmásolom, illetve a tankönyvben is megtalálod. 114-116. oldalon. Ezeket tanulmányozd ismét, minél többet jegyezz meg belőlük.
Ha áttanulmányoztad gyakorolj a Learning-apps segítségével!
1.Négyszögek elnevezése könnyű: https://learningapps.org/1976566
2.Négyszögek elnevezése: https://learningapps.org/1554173
3.Négyszögek elnevezése, párkereső: https://learningapps.org/1554143
4.Négyszögek meghatározása tulajdonságaik alapján, párkereső https://learningapps.org/1612840
HF. Négyszögek szögeinek meghatározása. tk. 114/56
Ne a könyvet firkáld! Készítsd el a négy ábrát a füzetedbe! Oda írj, ott számolj!
Hétfőn a Teams-ben leellenőrizzük.
2020.04.25-én szombaton Medve Matek lesz, 10:30-tól, online. Nincs külön nevezési díj, nincs előjelentkezés, akinek van kedve játszani, megteheti ingyen, a gépe előtt ülve.
Informatika - 2020.04.24.
Kedves Diákom!
A mai napon a kördiagramokkal foglalkozunk.
Hogy is készül egy kördiagram az Excel használatával?
Az alábbi videóból kiderül.
Kérlek, készítsd el ezt, illetve a múlt órai diagramot is, majd töltsd fel az alábbi linken!
Jó munkát kívánok!
Angol-Anikó néni
Dear Students!
A mai óra anyaga SWEET SUE HAS THE LAST LAUGH
1. feladat
Read the text on page 34.
2. feladat
GRAMMAR
A ‘should’ módbeli segédige használata és jelentései példamondatokkal
Segédige a ‘should’ is, ami több mindent kifejezhet, attól függően, hogy milyen szövegkörnyezetben van.
Összesen 3 csoportot alkothatunk használatát tekintve.
A ‘should’ magyarra fordítva azt jelenti, hogy ‘kéne’ vagy ‘kellene’.
1. A ‘should kifejezhet ajánlást vagy célszerűséget
You should eat low-fat foods.
Alacsony zsírtartalmű ételeket kellene enned.
My parents should stop smoking.
A szüleimnek abba kellene hagyni a dohányzást.
2. A ‘should kifejezhet kötelességet
We should return the car in good condition.
Jó állapotban kéne visszavinni az autót.
You should start work at 9.00.
9-kor el kéne kezdened a munkát.
3. A ‘should kifejezheti azt is, ha számítunk valamire
Gáborka should be in Nagyvárad by now.
Gáborkának mostanra már Nagyváradon kéne lennie.
It shouldn’t cost more than 20.000 HUF.
Nem kéne többe kerülnie, mint 20 ezer forint.
3. feladat
Másold le a füzetedbe a fent leírt szabályt!
4. feladat
Írj 10 mondatot a should/shouldn't -kellnene, nem kellene segédigékkel azzal kapcsolatban, hogy mit kellene vagy nem kellene otthon csinálnod!
Pl: I should learn at home.
I shouldn't listen to music loud.
Best Wishes!
BYE.
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Testnevelés 2020.06.15.
Kedves gyerekek! Az utolsó tesi órára egy kis játékot hoztam nektek az egészséges életmódról. Üssétek ki azokat az ürgéket, amelyeknek a ...
-
Szia! Mai feladat, hogy menj ki a szabadba és sétálj, biciklizz, kocogj, ami jól esik. A megjegyzésbe írd meg, hogy mit csináltál! Jó ...
-
Főleg Kende! Egyszer a TE kívánságod is teljesüljön! Egy kicsit kalandozunk, játszogatunk a geometria világában! Nagyon különböző, könnyű...
-
Hi everyone! Do you remember Sweet Sue's story? What were the bank robbers doing? They were asking for directions. What was Sweet Sue...