Kedves Nyolcadik c!
Hárman vannak nyelvtan órán, négyen küldik a Radnóti életrajzot...
Mit tegyek, hogy még NE HAGYJÁTOK ABBA az iskolai munkát???
Az irodalom számomra nem elsajátítandó ismeretekből áll. Nekem érzések, hangulatok gyönyörű megfogalmazását jelenti, olyan gondolatok szavakba foglalását, amiket magamtól nem tudnék kimondani, amitől megborzongok, ami....
Remélem, van hasonló élményetek valamelyik művel kapcsolatban, vagy ha eddig nem volt, egyszer majd lesz!
A mai témánk Radnóti verse, a Nem tudhatom...
Olvassátok el a tk. 80-81. oldalán a verset legalább kétszer, hallgasd is meg ITT. Olvasd el a tk. verselemzését, igyekezz válaszolni a tk. kérdéseire! Másold le a vázlatot! 81/2.
A füzetedbe dolgozz, és válaszolj a következő kérdésekre is:
1. Kiknek a nézőpontjából látjuk az országot a 2. részben?
2. Sorolj fel legalább 5-5 dolgot, mit lát az egyik, mit lát a másik!
3. Miért fohászkodik a költő a mű végén?
A műben szereplő költői eszközök felismerésében segít a KÖVETKEZŐ feladat.
Várom a megoldásokat. Jegyet kapsz rá.
Katinéni
2020. május 15., péntek
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Testnevelés 2020.06.15.
Kedves gyerekek! Az utolsó tesi órára egy kis játékot hoztam nektek az egészséges életmódról. Üssétek ki azokat az ürgéket, amelyeknek a ...
-
Szia! Mai feladat, hogy menj ki a szabadba és sétálj, biciklizz, kocogj, ami jól esik. A megjegyzésbe írd meg, hogy mit csináltál! Jó ...
-
Főleg Kende! Egyszer a TE kívánságod is teljesüljön! Egy kicsit kalandozunk, játszogatunk a geometria világában! Nagyon különböző, könnyű...
-
Hi everyone! Do you remember Sweet Sue's story? What were the bank robbers doing? They were asking for directions. What was Sweet Sue...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése