2020. május 6., szerda

irodalom

Kedveseim!

Azt kértem, még kedden csináljátok meg a Légy jó-s feladatot, de sokan nem csinálták meg!!! IRGUM- BURGUM
Másnap már csak az egyiket csinálhattad, de néhány ember ezt is kihagyta.
Szomorú vagyok emiatt, mert kénytelen vagyok néhány rossz jegyet beírni.
Nem kaptam meg a füzetbeli munkákról a képeket, kivéve Bíborka, Hanna, Norbi, Kriszti.
A pénteki órán beírom a füzetre adott jegyeket is. Kapjátok össze magatokat, nem csak a matekot kell csinálni!
Tegyünk egy újabb próbát!
Töltsétek ki EZT az űrlapot. Ne kapkodd el, mert erre már tényleg jegyet adok!
Péntekre várom a megoldásokat!
Jó munkát!
Katinéni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Testnevelés 2020.06.15.

Kedves gyerekek! Az utolsó tesi órára egy kis játékot hoztam nektek az egészséges életmódról. Üssétek ki azokat az ürgéket, amelyeknek a ...